5 Şubat 2012 Pazar

Atauzem Dilekçe Örneği

Categories:

Sağlık Bakanlığı'na
ANKARA

Sağlık Bakanlığı'nda ........ yılından bu yana görev yapmakta olan bir hemşireyim......tarihinde önlisans programından mezun oldum ve o zamandan bu yana lisans tamamlama hakkımızın verileceği günü ben diğer çalışma arkadaşlarım bekledik.Bu sene bu hayalimiz gerçek oldu.Bakanlığımız ve Atatürk Üniversitesi arasında imzalanan bir protokol neticesinde 2010-2011 öğretim yılında başlatılan Atatürk Üniversitesi Uzaktan Öğretim Sistemi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programına kayıt yaptırdım. Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Sistemi ile Hemşirelik Lisans Tamamlama ilk kez bu yıl uygulanmakta olduğundan yılın başından bu yana eğitim sisteminde okuma hayatımızı zorluğa sokan ve yıllar sonra tekrar okul stresi yaşamama neden olan aksaklıklar ve yanlışlar meydana geldi.Bu konuda verilebilecek sayısız örnek mevcuttur.Okul yönetimine önümüzdeki dönem ve yıllarda aynı hataların tekrarlanmaması ve eğitim sisteminin iyileştirilmesi amacıyla önerilerimi ve şikayetlerimi içeren bir dilekçeyi sundum. Üzerinden epey zaman geçmesine rağmen okul yönetimi tarafıma konuyla ilgili hiçbir geri dönüş yapmadı. Sağlık Bakanlığının bu anlamda başvuruların değerlendirilebileceği ve kendimi ifade edebileceğim yer olmasından dolayı en son olarak derdimi size anlatabileceğim aklıma geldi.Şimdiden ilginize teşekkür eder,çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim .

….. / …. / 2011

İmza
Adı ve Soyadı

Adı Soyadı :
T.C. Kimlik No :
Öğrenci No :
Telefon No :
E-Mail :
EKLER

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Atauzem Dilekçe Örneği"

Yorum Gönder